بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۲۹۹ (درخشش)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شازده خانوم شنبه 22 تیر 1387 ساعت 08:50 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

سلام دوست قدیمی.چطوری؟؟
اوال از دیدن این عکس حس خوبی بهم دست نداد.احساس ردم ملک الموت به سراغش اومده ولی بعد به اطلاعات زیست شناسیم که گوشه ذهنم خاک میخوره مراجعه کردم دیدم این موجودات مال آبهای یخ زده اند.
-----------------------------
در مورد نوشته پایین که خیلی جالب بود باید بگم من رو به یاد فیلم وروونیکای کیش لوفسکی انداختی.اگر ندیدی ببین حتما

سلام دوست من، خوشحال شدم کامنتتو خوندم. فیلم زندگی دوگانه ی ورونیک رو دیدم. راستی می خواستم درباره ی شعر نظر بدم که تغییرش دادی. نمی دونم چی بگم.

الهه یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

آخر دست من به خون این برقا آلوده میشه ها
یه عالمه پرحرفی کرده بودم مستفیض کرده بودمتون
اشکال نداره اهم اخبارو دوباره تکرار می کنم
(با یه روز تاخیر) تولدت مبارک ایشالا 26 سالگیت
زنده باشم بازم تبریک بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد