بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۳۲۷ (تبلیغات ۲)

 این نوشته ها به صورت مسلسل و با شماره مشخص شده ند. برای خواندن مطالب قبل به همین موضوع مراجعه کنید. 

 

 

 

 

 

27. در این نوشته به ادامه­ی بررسی درباره­ی الگوهای تبلیغاتی می­پردازیم:

3.      ۳. القای بدبختی در اثر استفاده نکردن از آن محصول یا خدمات و یا سرشکستگی از اطلاع نداشتن نسبت به وجودش: در این حالت تبلیغ حالت انذار دارد، بر عکس حالت قبل که بشارت می­داد. در صورت استفاده نکردن از محصول، دچار بدبختی، مشکل و مصیبت می­شوید. در این حالت هم اغراق در مشکل تاثیر را چند برابر می­کند. مانند تبلیغات بیمه.

 4.      ۴. حالت ترکیبی دو مورد فوق مقایسه­ی دو نفر است که یکی از آن محصول یا خدمات استفاده کرده و دیگری نه. یکی خوش­بخت است و دیگری بدبخت.

ادامه مطلب ...