بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۳۳۴ (طرحی با چند خط)

  

 

 

"زندگی حقیر من آن قدر ساده و آرام است که در آن کلمه ها، حادثه هایند."

 

                                                                                 گوستاو فلوبر

نظرات 3 + ارسال نظر
2mim سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
خیلی استفاده کردم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
حتما بازم میام تا از مطالب قشنگتون استفاده کنم.
اگه مایل باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم. تا هر روز به وبلاگ هم سر بزنیم.
خوشحال میشم که شما هم به وبلاگ من سر بزنید و برای کمک به من روی لینک تبلیغاتها کلیک کنید.
ممنونم

الاخون پنج‌شنبه 23 آبان 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

این روزها که همه دنبال زندگی اروم و ساده ان ولی کی نسیبش می شه

الهه دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 08:17 ق.ظ

"بالآخره"
خیلی دوس دارم یه چیزی بگم
ولی
نمیگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد