بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۳۴۹ (برخورد نزدیک از نوع گفتمان)

 

- بی شعور کثافت توله سگ الاغ 

- دوست من، الاغ کلمه ی مغولی است که به چهارپایی می گفتند که از صاحب ش کرایه می کردند تا مجرمی را در شهر بچرخانند یا جارچی ها پیغامی برسانند و فرقی نمی کرد خر باشد، اسب باشد یا شتر ولی توله سگ را که کرایه نمی کردند 

- غلط منو می گیری؟ ...

نظرات 5 + ارسال نظر
neo یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

یاد یه بار افتادم که یه موجودی مثلن راننده تاکسی برگشت وبا حرص و عصبانیت بی حدی گفت:‌مادر... و من با خونسردی گفتم: شغل مامان من چیز دیگه ایه. اگه شما تو چنین محیطایی بزرگ شدین که ورد زبونتون اینه من نمی دونم!
شاید لبخند کوچیکی هم داشتم. البته بعدن فک کردم که شاید کلمات ساده تر مناسبش بوده...
در هر حال چنان نگاهم کرد که مطمئن شدم دلش می خواهد مرا بکشد! خودش را جمع کرد و رفت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 08:45 ق.ظ

alakhoun سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 08:47 ق.ظ

pish miad bazi oghat ghalat gereftan hamishe khoub nist...

نرگس دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 11:30 ق.ظ http://narsisepaeezi.blogfa.com

سلام نمیدونم چی بگم
با یک داستان به روزم نظرتون برام مهمه همین.
در روستایی خورشید نماد تقدس و ماه مظهر تنفر بود زیرا خورشید را دختر نجیب آفتاب ندیده ای می پنداشتند که شب بیرون نمی آید.
نرگس

dream جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 10:02 ب.ظ

بی شعوری که کثافت باشه دیگه فرقی نمیکنه سگ باشه یا الاغ .....ولی همه چیز از بی شعوری شروع میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد