بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته 379 (خودتان عنوانی برای این نوشته انتخاب کنید)


هر روز اتفاقی تو مدرسه می افتد که ارزش نوشتن دارد، البته شاید به نظر من این طور باشد چون سعی می کنم با بچه ها ارتباط برقرار کنم و از درون شان با خبر بشوم.

بامزه ترین و تامل برانگیزترین حرفی که شنیده م از پسری سیزده چهارده ساله است که مطالعات سیاسی و مذهبی دارد. او گفت که می خواهد ارتشی جمع کند برای کودتا که دنیا را تسخیر کند و عدالت و آزادی را برای همه به وجود بیاورد. ازش پرسیدم خب این کار را قرار است امام زمان بکند، تو راه دیگری سراغ نداری که بشود وضع مردم را به تر کرد؟

گفت: دلیل این که می خواهم کودتا کنم این است که دیگر امام زمان ظهور نکند، چون شنیده م که وقتی ظهور کند همه ی آدم ها را غیر از مسلمان ها می کشد و من نمی خواهم کسی کشته بشود.


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 08:39 ق.ظ http://acme.blogsky.com

خوب شما در جوابش نگفتی که این طور نیست؟

مهم تر از چیزی که من به ش گفتم اینه چرا باید این فکر تو سرش به وجود بیاد.

شازده خانوم پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 08:43 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

عنوانش رو بذار دموکراسی از نوع تخیلی.

الهه پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

آیا در دنیای خالی از ترس می شه زندگی کرد؟
یا اینکه چرا از اهرم ترس برای تبلیغ استفاده می شه؟ به خاطره یک سری از منافع شخصی؟ فکر می کنم به همین دلیل باشه و فکر می کنم این بیشتر چالش شرقیا و به خصوص کشور های هر چه بیشتر و البته به ظاهر مذهبی تره. جالبه که وقتی سرگذشت سینوهه رو ی خوندم هم همیشه ترسی از آمون درمیون بود تا اینکه یه جایی حورمحب به سینوهه می گه اگه ترسی از آمون نباشه اون و کاهنای کذاییش سقوط میکنن.

ترس برای انقیاده. این که بترسیم مجبور می شیم به چیزهایی پناه ببریم و این وابستگی قابل سوء استفاده است. سینوهه اصلاً سندیت تاریخی نداره و می شه اونو ترجمه و تالیف ذبیح الله منصوری دونست.

KIANOUSH پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

cheghdr ba khodesh kalanjar rafteh sare in ghazie emam zaman :(

آره اونم تو این سن که احساسات شون خیلی بکر و شفافه. به ش چند تا کتاب معرفی کردم که شاید نوع مطالعات ش تغییر کنه.

الهه سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

مرسی از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد