بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۵۳ (قدم کوچک من و قدم بزرگ هنر)

دارم به اولین نوشته یی فکر می کنم که قرار است در خلا بعد از امتحان بنویسم. دارم آهنگ the music played را گوش می کنم و دقیقاٌ همان حال را دارم. خواننده می خواند اگر چیزی می گفتم شاید می ماندی ولی درست همان لحظه که خواستم چیزی بگویم موسیقی شروع شد. خوب موسیقی شروع شده و قاعدتاٌ کسی حرف هایم را نمی شنود.
نظرات 2 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 02:37 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

jouker سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 12:56 ب.ظ http://jouker.blogsky.com

vali man tarjih midam khodaee bashe choon nemikham bedoone sarparast too in donya raha shode basham.
va az hameye lezata cheshm pooshi konam dar hali ke khodaee vojood nadashte bashe.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد