بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۲۱۴ (کلنگ اول)

آدمک باران و بانی و خاک و نئو کلمه هاتونو بفرستین. روز شنبه می ذارم شون تو وبلاگ. خودمم تو قسمت نظرات نمی رم تا شنبه. بعد نوشتن زمان ش رو هم بنویسین. (تا جایی که می دونم اهل خالی بستن نیستین). این زمان از وقتی شروع می شه که کلمه ها رو ببینین. پس اگه آمادگی دارین بیاین تو وبلاگ.

راستی اگه شروع کردین یه موضوع به اسم کارگاه داستان تو وبلاگ تون یادتون نره.

اگه کس دیگه ای هم خواست می تونه وارد بازی بشه. حداکثر هشت کلمه و از کلمه ی نهم به بعد هم استفاده نمی شه.

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

کجایی تو؟
باید ازت دعوت کنم که تو وبلاگ خودت بنویسی؟

خاطره سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 11:19 ب.ظ

منتظر نقد حرفه ایت هستم
دیر نکن دیگه

شازده خانوم چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://shadzekhanoom.blogsky.com

جریان چیه؟توضیح بده روشن شیم

neo یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://noquestion.persianblog.ir

سلام من اینو الان دیدم. یه مدت پیدات نبود نگو این مسخره بازی پرشین بلاگ مزاحم بوده!! سرور مزخرفیه.
و اما بعد من کلمه دارم فقط دوس ندارم با کلمه های خودم داستان بنویسم دوس دارم یکی بهم کلمه بگه و من بنویسمشون. هر چند این روزاکارو بارام از پارو بالا می ره (پولم نه، کارم!!)
و اما کلمه:
فلاش بیابان زدایی کاشته فوران کثافت

سلام. کسی دیگه نیست که بازی کنیم. بذار جمع بشن. اگه بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد