بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۲۸۴ (زندگی معجزه است)

- عشق مثل یک داروئه .... فقط باید بدونی کی ازش استفاده کنی.

نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://yosafy.blogsky.com/

با عرض سلام و خسته نباشید وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر تمایل به تبادل لینک هستید وبلاگ منو با عنوان (بهترین مقالات کامپیوتر ) تو وبلاگتون قرار بدین و به من اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم. ضمنا ما میتونیم دوست های کلیکی هم باشیم .من هر روز یک کلیک روی تبلیغات شما میکنم شما هم یک کلیک روی تبلیغات من بکنید .
http://yosafy.blogsky.com/

الهه جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

نه زندگی معجزه نیست !
نه
زندگی کمبود است
زندگی نا بود است
تا بودن شعری در سطر
نا بودن شکلاتی بر لب
زندگی حتی
عشق هم نیست
زندگی داروی به دنیا آوردن یک بیماریست.
زندگی شیرینیش مرگ است
نه گریه های نفس آلود طفل
زندگی دیواریست سپید
که تو را وامی دارد به جنون
که تو " هستی، می زی, خواهی زی "
ولی
اما :
حقیقت پس آن دیوار است
"تو نمی زی و نخواهی زی "

جودی آبوت یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.judy-aaboot.blogfa.com

سلام . تو فراموشکاری ژس هر گز عاشق نمی تونی بشی
یا حق

چرا؟

مرجان پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 12:26 ب.ظ

چقدر همه‌ی عکس‌هایی که انتخاب می‌کنی قشنگ هستند. زندگی معجزه است و می‌تونه خیلی شگفت‌انگیز باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد