این نوشته ها به صورت مسلسل و با شماره مشخص شده ند. برای خواندن مطالب قبل به همین موضوع مراجعه کنید.
۲۸. در این نوشته بحث تبلیغات را تمام میکنم:
8. ۸. الگوی منجی: در این حالت کالا یا خدمات مورد نظر درست در لحظهی بحرانی به داد فرد میرسد و او را نجات میدهد.
9. ۹. الگوی پرسش و پاسخ: در این حالت پرسش مطرح شده اگر بتواند نیاز مخاطب را نشانه بگیرد یا رویاهاش را بیدار کند، با ارائهی پاسخ میتوان کالا یا خدمات را به عنوان جواب پرسش قرار داد. این حالت را میتوان مدل تعدیل شده و طبیعیتر منجی دانست. بحران همان نیاز است و نجات دهنده همان پاسخ.
۱۰. توصیه دو دوست یا آشنا به هم: حالت دیگری از پرسش و پاسخ است که با دیدن وضع بهتر فردی که از کالا یا خدماتی استفاده میکند مطرح میشود.
ادامه مطلب ...