بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۳۲۸ (تبلیغات ۳)

این نوشته ها به صورت مسلسل و با شماره مشخص شده ند. برای خواندن مطالب قبل به همین موضوع مراجعه کنید.  

 

 

 

۲۸. در این نوشته بحث تبلیغات را تمام می­کنم:

8.            ۸.    الگوی منجی: در این حالت کالا یا خدمات مورد نظر درست در لحظه­ی بحرانی به داد فرد می­رسد و او را نجات می­دهد.

9.            ۹.   الگوی پرسش و پاسخ: در این حالت پرسش مطرح شده اگر بتواند نیاز مخاطب را نشانه بگیرد یا رویاهاش را بیدار کند، با ارائه­ی پاسخ می­توان کالا یا خدمات را به عنوان جواب پرسش قرار داد. این حالت را می­توان مدل تعدیل شده و طبیعی­تر منجی دانست. بحران همان نیاز است و نجات دهنده همان پاسخ.

    ۱۰.   توصیه دو دوست یا آشنا به هم: حالت دیگری از پرسش و پاسخ است که با دیدن وضع به­تر فردی که از کالا یا خدماتی استفاده می­کند مطرح می­شود.

ادامه مطلب ...