بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

بطری های شناور در دریا

نه، هیچ کس چنین خطری را به چنان خاطره یی تاب نیاورد از آن که خیال خوبی ها درمان بدی ها نیست بلکه صدچندان بر زشتی آنها می افزاید

نوشته ۴۶ (بچرخ تا بچرخیم)

"عروس دومادو ببوس یالا، دوماد عروسو ببوس یالا" نشانه ی اعلام و اعمال سلطه خانواده (در کل قبیله) بر آیین زناشویی است. دستی نامریی که بر سر همه قرار می گیرد و غیر مستقیم می گوید همه جا من تعیین تکلیف می کنم. این نیرویی ست که در تمام زندگی به شکل های مختلف خودش را نشان می دهد و دل ش نمی آید حداقل یک روز دست از سر دو نفر بردارد و مشکل بزرگ تر این است ساختاری شبیه "دخترک این جا نشسته" دارد. اگر قدرت همراه با آیین و بازی باشد کسی متوجه آن نمی شود و این بزرگ ترین سلاح قدرت است.