این نوشته ها به صورت مسلسل و با شماره مشخص شده ند. برای خواندن مطالب قبل به همین موضوع مراجعه کنید.
27. در این نوشته به ادامهی بررسی دربارهی الگوهای تبلیغاتی میپردازیم:
3. ۳. القای بدبختی در اثر استفاده نکردن از آن محصول یا خدمات و یا سرشکستگی از اطلاع نداشتن نسبت به وجودش: در این حالت تبلیغ حالت انذار دارد، بر عکس حالت قبل که بشارت میداد. در صورت استفاده نکردن از محصول، دچار بدبختی، مشکل و مصیبت میشوید. در این حالت هم اغراق در مشکل تاثیر را چند برابر میکند. مانند تبلیغات بیمه.
4. ۴. حالت ترکیبی دو مورد فوق مقایسهی دو نفر است که یکی از آن محصول یا خدمات استفاده کرده و دیگری نه. یکی خوشبخت است و دیگری بدبخت.
ادامه مطلب ...